Monday 4 July 2016

Νέα βόμβα στη Βρετανία: Ο Νάιτζελ Φάρατζ παραιτήθηκε από την ηγεσία του κόμματός του

Ο επικεφαλής του βρετανικού κόμματος UKIP που υποστήριξε το Brexit, Νάιτζελ Φάρατζ, δήλωσε πως έκανε αυτό που του αναλογεί και παραιτήθηκε από την ηγεσία του κόμματος.

«Κατά τη διάρκεια του δημοψηφίσματος είπα ότι θέλω πίσω τη χώρα μου. Τώρα θέλω πίσω τη ζωή μου», είπε ο Φάρατζ σε συνέντευξη Τύπου στο Λονδίνο.

Ο Φάρατζ έχει παραιτηθεί και στο παρελθόν από ηγέτης του UKIP, όταν μετά τις γενικές εκλογές του Μαΐου του 2015 δεν εξελέγη βουλευτής. Παρ' όλα αυτά άλλαξε γνώμη και επέστρεψε στο τιμόνι του κόμματος. Όπως είπε, αυτό δεν θα συμβεί αυτή τη φορά.

«Αποφάσισα να κάνω στην άκρη από ηγέτης του UKIP. Η νίκη τού Leave στο δημοψήφισμα σημαίνει ότι η πολιτική μου φιλοδοξία έχει επιτευχθεί. Έχω έρθει σε αυτό τον αγώνα από τις επιχειρήσεις, επειδή ήθελα να είμαστε μια αυτοδιοικούμενη χώρα, όχι για να γίνω ένας πολιτικός καριέρας», είπε και συνέχισε: «Το UKIP είναι σε καλή θέση και θα συνεχίσει, με την πλήρη υποστήριξή μου να προσελκύσει μία σημαντική ψηφοφορία. Ενώ θα αφήσουμε τώρα την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι όροι της αποχώρησής μας είναι ασαφείς. Εάν υπάρξει πάρα πολύ μεγάλη υπαναχώρηση από την κυβέρνηση και με το Εργατικό Κόμμα αποκομμένο από πολλούς από τους ψηφοφόρους του, τότε οι καλύτερες μέρες του UKIP δεν έχουν έρθει ακόμα».