Pages

Thursday, 28 July 2016

Φιμώνει όποιον τον αμφισβητεί -Δείτε σε ποια ΜΜΕ ρίχνει “μαύρο” ο Ερντογάν

Τρία πρακτορεία ειδήσεων, 16 τηλεοπτικοί σταθμοί και 45 ημερήσιες εφημερίδες, ανάμεσα σε άλλα μέσα ενημέρωσης, διατάχθηκαν να αναστείλουν τη λειτουργία τους, στην Τουρκία.

Συγκεκριμένα, με προεδρικό διάταγμα η τουρκική κυβέρνηση έκλεισε 3 πρακτορεία ειδήσεων, μεταξύ των οποίων είναι το πρακτορείο Τζιχάν,16 τηλεοπτικά κανάλια, 45 εφημερίδες (μεταξύ των οποίων και η Ταράφ), από τις οποίες οι 9 είναι εθνικές, 23 ραδιοφωνικούς σταθμούς, 15 περιοδικά και 29 εκδοτικούς οίκους.

Σύμφωνα με τη Hurriyet, τα πρακτορεία ειδήσεων που διατάχθηκαν να αναστείλουν τη λειτουργία τους είναι τα: Cihan, Muhabir haber και Sem haber, καθώς και οι τηλεοπτικοί σταθμοί: Barış, Bugün, Can Erzincan, Dünya, Hira, Irmak, Kanal 124, Kanaltürk, MC TV, Mehtap, Merkür, Samanyolu Haber, Samanyolu TV, SRT, Tuna Shopping, Yumurcak.

Τα ραδιόφωνα που διατάχθηκαν να αναστείλουν τη λειτουργία τους είναι: Aksaray Mavi, Aktüel, Berfin, Burç, Cihan, Dünya, Esra, Haber Radyo Ege, Herkül, Jest, Kanaltürk Radyo, Radyo 59, Radyo Aile Rehberi, Bamteli, Cihan, Fıkıh, Küre, Mehtap, Nur, Şimşek, Samanyolu Haber, Umut, Yağmur.

Ανάμεσα στις 45 εφημερίδες συγκαταλέγονται οι Bugün, Millet, Meydan, Özgür Düşünce, Taraf, Yarına Bakış, Yeni Hayat, Zaman, Today's zaman.

Επιπλέον, οι αρχές προσήγαγαν τον Αλί Μπουλάτς και τον Μουμτζαζέρ Τούρκονε, πολύ γνωστά ονόματα που αρθρογραφούσαν στην εφημερίδα «Ζαμάν».

Πριν από λίγο καιρό η κυβέρνηση είχε διορίσει επιτροπεία στην εν λόγω εφημερίδα, η οποία με το προεδρικό διάταγμα κλείνει οριστικά...

No comments:

Post a Comment